piektdiena, 2010. gada 12. novembris

México VI

Sveiki miiljie!

Nu jau Meksikaa man ir apriteejis vesels gads un 2 meneeshi un izskataas, ka liidz naakamaa gada vasarai uz Latviju aizbraukt nesanaaks, jo beidzot esmu atradusi patstaaviigu darbu un briivdienas var njemt tikai peec nostraadaata gada.... Jau 6 meeneshus straadaaju par ligumu operatori metalu konercializaacijas kompaanijaa. Darbs ir dikti interesants - metaali (cinks, zelts, sudrabs utt..) tiek nopirkti no vieteejiem tepat Meksikaa un tiek exporteeti uz Kjinu, Koreju u.c. valstiim. Es nodarbojos tieshi ar eksportaaciju (sastadu ligumus, rekjinus utml) taa kaa nedaudz sanaak angliski parunaat ar klientiem, bet te ofisaa visi ir vai nu no Meksikas vai no Peru taa kaa ljoti laba prakse valodai :)
Esmu ieguvusi darba un uztureeshanaas atljauju- tagad skaitos peljnju nesosh tehnikjis vai zinatnieks  Ieguut sho papiiru nebija viegli - birokraatija vinjiem sheit ir augstaa liimenii, un bez papiiriem ar darbu dabuut ir pagruuti...
Vakaros peec darba eju uz zumbas klaseem kas ir 2 min. ataalumaa no maajaam - riktiigi sanaak izdejoties pie salsas, reggeatona un cumbias ritmiem un kaartiigi izsviist :)
Ar naakamo gadu (cerams, ka jau janvaari) paarvaaksimies uz savu dziivokli, taa kaa tagad jau saaku mekleet kaadu tuvaak darbam, jo riktiigi nepatiik braukaat metro sastreeguma laikaa - sheit pilseetaa ir paaraak daudz cilveeku, man biezhi piemetaas klaustrofobija, jo nav pierastas taadas druuzmas ar cilveekiem katru dienu... 
Shis gads laikapstaaklju zinjaa Meksikas pilseetaa ir bijis ljoti suudiigs :( visu vasaru lija lietus, bet tagad jau auksts palika - taa kaa biezhaak jaadodas pie juuras - tagad Acapulco ir kaadi 35 graadi  Cita probleema Acapulco - narkodiileri... Man paldies Dievam nekas slikts nav noticies, bet kopumaa Meksikaa ir ljoti biistami - ir jaabuut dikti piesardziigiem, es nekad neneesaaju liidz daudz naudas, vienmeer pie rokas piparu gaaze  Zinjas taapat kaa Latvijaa skatiities man nepatiik - staasta, ka tiek nolaupiiti cilveeki, pat tuuristi, un peec tam atrasti mirushi kaudzees... Bet nu jaadziivo taalaak - katru dienu triiceet no baileem ar nav pareizi...
Esmu atsaakusi maaciities braukt  no Latvijas laikiem jau bija aizmirsies un sheit Meksikaa valda dzunglju likumi uz ielaam :D taa kaa pamazaam jau apguustu kaa sapluust ar paareejiem... Ieguvu arii vadiitaaja aplieciibu, sheit tas ir daudz vienkaarshaak - samaksaa, pastaavi rindaa un gatavs :D
Septembrii nosvineejaam Meksikas 200 neatkariibas gadus. Pasaakums bija vienreizeejs - 2 dienas bijaam aizgaajushi uz desfile - ar meksikaanju nacionaalajiem teerpiem un dejaam un militaaro paraadi, man dikti patika :)

gal_104098792_middle
Nu ko - tagad laiks svineet Latvijas Neatkariibas dienu 
Daudz buchas miiljie!!! Gaidu cieminjus :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru